skitväder

hej hej!
det regnar mycket :(
jag ska nog se till att flytta till något varmt ställe och sen resa till nåt riktigt kallt när jag vill ha snö. och vara säker på att få det. buöh, seriöst det har regnat oavbrutet hela december?!
ska ner och fixa i mitt rum, min syster sa häromdagen att hon skulle vara deprimerad om hon bodde där nere, för att det var så rörigt. så jag ska ta tag i det där. men tejpen är så jävla jobbig att få bort, från när jag målade. den sitter fast.
sedan ska jag på middag ikväll i hammarby sjöstad (? i think) måste nog ta reda på hur när jag tar mig dit.

sen har jag redan tröttnat på itunes, eller inte tröttnat egentligen men jag fattar ju inte hur man lägger in nya låtar. därav irritation. varför inte ha det som vanliga sättet? mycket enklare.

nej nu ska jag försöka göra nåt åt mitt rum.
har föresten en mycket great plan för vad jag ska göra på ena väggen. VERY FINT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback