wild

hejhej!
kom nyss hem från stallet. måste säga att allt känns så mycket lättare med körkort. åtminstonde att jag kan ta mig överallt själv, utan att behöva gå (bussen går uppenbarligen ej överallt). idag har jag och syster varit i farsta, men jag köpte inte ett skit (bortsett från ätbart) och det är ju icke bra. ligger lite efter i min julklapps-shopping, på två dagar har jag lyckats köpa en julklapp. no good.

var det bara jag som inbillade mig eller är det onormalt ljust ute ikväll?!
nu ska jag äta. PUSS :)

(glömde skriva det jag skulle, nämligen att jag känner mig som en trafikfara. eller inte en fara egentligen, mer någon som alla irriterar sig på, trodde nästan jag körde mot rött också, men det gjorde jag icke som tur var, plus att jag fick panik i en rondell, fick köra åt andra hållet, då skulle jag vända på en bensinmack, var superordentlig med att kolla vart jag fick köra ut, hamnade ändå helt galet, fick svänga ytterligare åt fel håll sen hamna jag på helt fel ställe. där jag hittar går det helt okej, hittar jag inte känns det inte helt bra. jag antar att det är så här i början, men anyway. väldigt lång parantes detta.)

åhw nu kom the script på tvn, the man who can't be moved. KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: Ammi

hahahha låter najs att åka med dej :P men du, då tycker jag att du och jag tar en sväng i gamla stan nån dag :) för tråkmånsen kit är ju som sagt anti

Postat av: Kit

jag kan tänka mig julmarknad, om vi tar en öl efteråt!

2008-12-12 @ 11:00:52
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/
Postat av: Ammi

jaha! så nu andrar du dej?!?!?? :P julmarknad it is! då kanske tom mathias kommer med om vi lockar me öl :P

2008-12-12 @ 21:56:35
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback