bara lite, lite arg

OKEJ.
nu kan jag då berätta att jag har varit och skrivit teoriprovet. jag blev icke godkänd med mina 51 poäng. bajskorv! jag hade hellre fått typ 48. inte bara 1 för lite, det suger! det är bara otur. jäklig otur!
btw vart kortet jag tog det fulaste jag sett, det var nästan värre än det på mitt leg. korv.

nu sitter jag här och gör inte särskilt mycket. tänkte planera lite faktist, allt jag måste plugga nästa vecka och så. (vi är lediga till torsdag för att jobba med rester, sen börjar induviduella valen) och sen måste jag städa rummet.

jag har även tränat idag. utan tofs dock, och det sög stenhårt!
las vegas var helt galet igår, allt hände. och nästa avsnitt är inter förens i slutet av mars.
aja, nästa vecka börjar grey's anatomy. yeah.

haaadet bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har Sara för resedagbok? :O

2008-02-09 @ 16:13:56
Postat av: denise

www.resedagboken.se

sen sök på SaraAnild :D

2008-02-10 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback