en lista

Senaste

1. Kompis du träffade: jossan och julia
2. Personen du pratatade I telefon med: mammi
3. Du fick SMS av: andra jossan
4. Du kramade: anna-carin

Idag

5. Kläder: mjukis
6. Bättre än igår: åt mindre glass än igår

Imorgon

7. Är det: tisdag
8. Planer: plugga och rida
9. Något tråkigt som händer imorgon: plugga

Favorit

10. Nummer: 2
11. Färg: typ svart
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: ja
14. Humör för tillfället?: lite halvdant

Frågor och svar

15. Det första du gjorde I morse?: znoozade, ett antal gånger
16. Vad åt du sist? en macka med leverpastej och gurka
17. Vad irriterar du dig på?: folk som är för mycket, hela tiden och mig själv
18. Tror du på distansförållanden?: jo det gör jag väl
19. Vem tänker du på just nu?: nu tänker jag på väldigt många bara för det
20. Tror du att personen tänker på dig med?: troligtvis! höhö
21. Vart reste du sist?: på spa (det räknas)
22. Vad gjorde du igår kväll?: stallet, one tree hill och en jäkla massa glass
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mamma
24. Ler du ofta?: jo
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ser aldrig en fallande stjärna
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja? ehm grå

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jo
31. Gråter du när du skadar dig?: ibland

Lycka

32. Är du en glad person?: jag antar det. antingen glad glad eller apdåligt humör
33. Vad gör dig glad?: hästarna, alltid
34. Önskar du att du var lyckligare?: jo vissa stunder
35. Är lycka överskattat?: det tycker jag inte
36. Kan musik göra dig glad?: ja

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig": jepp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nepp
40. Är du nöjd med det?: jo, ibland :)
41. Är du kär?: näe

Hat

41. Vem hatar du verkligen?: det är inte många jag verkligen hatar, men visst finns dom
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: näe :D bara andra listor
43. Är du en mobbare?: nej jag är snäll
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: jaa..
45. Har du blivit sviken någon gång?: jo

Skolan

46. Gillar du skolan?: inte direkt
47. Favoritämne?: det var samhällskunskap
48. Värsta ämne?: engelska
49. Har du spytt i skolan nån gång? näe
50. Är skolmaten god?: ibland, men jag är inte så kräsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback