hallelujah

jahapp, igår var det först loppis med dom äkta sam-special, och det gick rätt okej. vart lite segt på slutet, och det slutade med att vi gav bort allt. men men :)
sedan var det schlager fecke hos ida. det var roligt. jag och feckis bytte kläder, det var också roligt. annars ska vi icke gå in på detaljer, men det var vilt som vanligt :D
idag har jag varit i stallet, busade på volten med sunshine och melody och det var också vilt.

nu har jag ont i magen, tror att jag druckit mer cola idag än vad jag gjort på hela året. så kan det gå!
annars är jag på dåligt humör, vilket det känns som att jag är jämt nu för tiden.
och allt känns så fel bara för att inte sara är hemma, allt har typ vänt sig bakochfram och allt känns annorlunda. men ändå typ vanligt.

aja nu ska jag fixa bilderna från igår
bye bye bye


Kommentarer
Postat av: Mathias

Cola är bästa bakis medicinen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback