här var det en rubrik

tjoho!
nu sitter jag här och har precis läst saras resedagbok. det låter varmt i australien, jag vill också åka till nåt varmt ställe. jag ska spara till en sista minuten och sticka nån stanns, måste måste!
idag hade jag nya ridgruppen på torsdagar, och det gick faktist mycket bra! alltid trevligt. :)
snart är det las vegas, och det är störigt spännande.
har börjat träna denna vecka igen, det känns bra! gick på poweryogan igår och det var lite special :D nästa vecka ska jag och mikaela iaf gå på pumpen, för då är det kanske snyggingen som har den igen (andra-avenyn-karim!)
idag har jag svullat som jag vet inte vad, men nästa vecka.
vår pakt! från och med då!

haha fick mail från staffan, (kit och jag skrev att vi ville att han skulle skicka elsäkerhets-hemprovet) han svarade:
"Hej! Du får inget hemprov i elsäkerhet för enligt mina anteckningar har du skrivit och klarat provet (med MVG). Mer sån't! Ha det bra! Staffan A"

:D jag tyckte iaf att det var roligt.

igår var vetrinären i stallet, och raspade lillnallis tänder. hoppas dom blir bättre så hon kan bli tjock igen!
nu ska jag göra nåt annat, snart las vegas och danny.

PUSS

Kommentarer
Postat av: kit

haha, jag fick provet. han hade döp mailet till el(o)säkerhetsprov :D

2008-02-07 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback