här var det sportlov

goddag,
idag har jag varit nere hos läkaren och sytt(!) bakom örat, shit vad ont det gjorde. bedövningen hjälpte inte riktigt så det kan ha hänt att jag började grina. höhö. jag fick iaf mer bedövning så det kändes typ inte sen, men känslan satt liksom kvar så tårarna ville aldrig ta slut... så kan det gå.
sedan har jag spelat guitar hero med mig själv, och jag måste säga att vissa gånger är jag riktigt bra! tillslut fick jag nästan skavsår så jag orkade icke mera.
nu gör jag inte något särskilt, sitter mest och deppar för att jag är så fattig. böööh.  är skyldig mikaela 800 och burken typ 400... och jag som ville in till stan och shoppa. men icke.
ska väl ta och vandra till stallet om ett tag, kunde inte träna idag heller då jag inte får duscha, eller blöta ner vid stygnen på 2 dagar. men jag gick iaf ifrån tungelsta och kom fram till att det var väldigt kort bit, förstår inte varför jag hade busskort när jag gick där i skolan. aja. det var iaf varmt ute idag, undra om man kan sola?

psss, imorrn är det gossip girl + systrar i jeans (<3)

Kommentarer
Postat av: meli

ha en trevlig måndag och hoppas du får en bra vecka

Kramiisss M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback