i staden hela dagen

Idag var jag och mikaela inne i stan, vi åkte redan halv 10 (vilket var mycket duktigt av oss). vi kollade runt i massa affärer och för en gång skulle köpte jag ingenting, medans mikaela köpte massor. sedan gick vi på bio, och vi skulle betala med presentkorten vi fick i julklapp, men tydligen fanns det inga pengar på dom. snålt tyckte jag!
vi såg iaf förtrollad och den var lite special, men den var bra. det var vi och alla små barn, ett barn typ grät sig genom halva filmen :) det var roligt.
Efter filmen kollade vi i fler affärer, och i sista affären finner jag en skinnjacka. en mycket fin sådan, svart. (undrar hur din som du hade såg ut kit, denna kändes lika, iaf hur jag minns din!) den kostade 499 och jag slösade ej mycket mer pengar än det, vilket var really good.

Nu ska jag dricka te och sedan försöka klura ut om jag ska se på criminal minds eller private practise klockan 9. vet dock ej hur jag ska kunna bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback