mango tee time

Känner mig riktigt bra på det där med att uppdatera bloggen. troligtvis kommer det inte vara länge, men vi kan ju vara glada sålänge som det gör det!
kan ju avslöja att jag fick 96% och missade ej många på min låt (den bästa!) på guitar hero. nu har jag skrivit om det i tre inlägg men vad tusan, känns inte som att jag gjort så mycket annat :)
var i stallet också, var ute och gick med lillnalli och sunshine i det mysiga vädret. dock blev inte promenaden lika mysig då lillnalli var helt galet pigg medans sunshine inte alls var lika på. det var mest besvärligt att gå med båda två om jag ska vara helt ärlig. men det är bra att lillnalli är pigg (kanske går hon också upp i vikt) så jag ska väl inte klaga.
imorrn ska jag och mikaela in till stan en sväng, har fått lite pengar nu så något kanske jag kan köpa. men endast nödvändiga saker! men jag behöver jeans, ett par som sitter bra och som ej blir skitstora efter bara en dag.
nu sitter jag och dricker mango te, min femte mugg idag tror jag, men det är mucho gott. snart är det CSI new york så nu ska jag pysa!

byebye bye

Kommentarer
Postat av: Mathias

Behöver också nya jeans!!

Postat av: Anonym

jag med!

2008-02-26 @ 15:47:27
Postat av: jossan

ahha det var jag som skrev "jag med!" ;)

2008-02-26 @ 15:50:49
URL: http://likeafeeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback