oerhört seriöst inlägg

Hej hej.
nu sitter jag här (känns som en välanvänd mening av mig i början av alla inlägg) och degar, funderar på att ta ett bad, ska nog göra det allt!
igår träffade jag först beckis, mathias och maria, hemma hos mathias mormor på östermalm, och tittade på melodifestivalen. det var trevligt, men alltså det är sjukt vad folk röstar på? om alla som tittade var tvungna att rösta skulle det nog vara bättre låtar som gick vidare! aja skit samma, lite senare var maria tvungen att åka hem, och vi andra tunnelbanade oss till after. där träffade vi kit och ami, men vi var ej där särskilt länge. Jag var mycket trött (gäspade minst 1 gång var femte minut) och beckis var tvungen att åka så vi två tog bussen hem. tack vare en tjej som satt och spydde i bussen tog hemresan extra lång tid, då vi var tvungna att svänga förbi bussgaraget för att byta buss. det kändes rätt komiskt när alla passagerare stod utanför och väntade på den nya bussen i regnet, och alla såg lagom roade ut. :) kom hem lite innan halv 4 och imorse sov jag till halv 1. det var skönt.
resten av dagen tillbringade jag i stallet, var ute med sunshine och melody, tränade amilia och fixade kväll.
jag som skulle träna idag, men får väl ta det imorgon istället. nu när jag inte har några lektioner på 2 veckor kan jag träna på morgonen, och då får man det gjort :)
näe nu ska jag lägga in lite bilder, sen bada  och spela lite guitar hero med syster. weeho :D

image144 image145 image147
  Sunshine & Spring                          Melody                                Sunshine & Ice cream


Kommentarer
Postat av: jossan

så söta bilder hörru du :)

2008-02-24 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback