really good gummisnodd

Tror att gudarna hört mig, för vet ni? just idag, på samma dag, har pappa sagt att han tänkt boka en london resa (weho) och min syster sagt att min mamma pratat om att fara till grekland i sommar. och jag som hade värsta resefebern och nu faller allt på plats. mycket blir dock icke av, men vi kan ju alltid leva på hoppet.

Har just tittat på systrar i jeans, och jag grät mycket. man ska inte titta på såna filmer, just denna gjorde mig faktist riktigt deprimerad. och jag störde mig sjukt mycket på att kostos hette "kostas" (?) fult värre.
idag har jag även varit i farsta (köpte skor!!) och hittade en mycket fin jacka. ska kanske köpa den på torsdag! jeans provade jag inte ens, men men.
sen red jag också, wolga. malin red saras lassie!

men nu ska jag sova, ska nämligen upp och träna tidigt imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback