2008.01.07

Så nu är jag sjuk. och det är bara dåligt, eftersom att jag skulle börja med mina nyårslöften och träna, på riktigt. Jag skulle även vara nyttig. men dock funkar icke det, då eftersom att jag har ont i halsen inte kan träna - och då känns det onödigt att vara nyttig. Då känns det mer som att jag borde vara onyttig, och äta allt det onyttiga i min väg.

Ett annat nyårslöfte var att jag skulle vara mer ordningsam och mindre lat. Även detta löfte går det åt skogen med då jag känner mig allmänt trött och seg och irriterad, och skriker på min stackars mamma bara hon ber mig snällt att komma upp. Jag hoppas verkligen att jag känner mig såhär för att jag är sjuk, och att jag visst klarar av att sluta vara så lat. Det känns som att jag sovit för lite, även fast jag sovit typ 10 timmar inatt. det är jobbigt.
och jag känner mig inte ens så sjukligt sjuk, eller det känns mest som att jag har feber. plus att jag hostar asäkligt och att jag har en klump i halsen som varken går att svälja eller hosta ut. (känns precis lika omysigt som det låter).

nu ska jag börja städa mitt rum och sedan rensa ut min garderob vilket kommer ta fasansfull tid.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet precis vad du menar med klumpen som verken går att svälja eller hosta upp :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback