.....

dööö åt min nyttighetsvecka. dag 3 = misslyckad. allt som började så oskyldigt med en morotskakebit, utvecklades snabbt åt någonting annat. aja, idag onsdag får vara denna veckans svullo-dag!

har inget roligt att skriva.
jag vill åka utomlands!!! men icke. (polen hör icke hit!)
jag vill åka till fjällen! men icke.

och jag orkar inte med skolan.... och vi som nyss hade lov. men jag orkar inte plugga, då det enda jag har att plugga på är så stört tråkiga saker. vägra hitta på roliga uppgifter!
och jag orkar verkligen inte med polen. och speciellt inte NUM-kurserna!
jag vill ha matte C. för just nu känns matte hundra gånger roligare än sveriges arbetsmarknad, eller öh ekonomisk politik. eller engelska bajs.

det är i dessa tillfällen jag älskar att städa rummet. för att det känns så roligt, jämfört med allt annat.
eller titta på grey's anatomy, för det börjar nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi bajsar på num! fan, kan man inte byta!?

2008-01-16 @ 21:07:38
Postat av: denise

bajsa på berga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback