greatest story ever told

tänk om man ändå kunde veta vad man ville? allt skulle bli så mycket lättare. att bara veta, inte behöva gå och ha beslutsångest över iprincip allt, bara för att man inte vet. att inte heller riktigt våga välja något, i tron om att det kanske är fel.
iförsig väljer man ändå oftast fel i vilket fall som helst. vad man än väljer leder det ändå ofta till att man ångrar sig. så vad spelar allting för roll egentligen? den där beslutsångesten vi har, när vi inte tror att vi vet. är den helt i onödan då eller? antagligen.

sen åker bajs-sara om en vecka. det är så sämst att det inte går att beskriva.
det går bara att gnälla, ännu mera och lite till.

nu gör jag iaf något bra, jag laddar nämligen in alla våra bilder på ett usb-minne. ifall vår sepedata skulle få för sig att dö, vilket förmodligen kommer ske inom snart.
men datan jag hejar på dig! i alla lägen. iallafall tills vi laddat in alla bilder.

nu ska jag plugga ännu mera körteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback