hej vad det går

idag har jag inte gjort så mycket vettigt, eller jag har visserligen pluggat teori tills jag fick ont i huvudet, annars har jag inte gjort så mycket.
imorgon slutar vi vid lunch (underbart) skulle egentligen till tandläkaren, men eftersom hon var sjuk fick jag boka om tiden. jag tänkte iaf ta mig till stallet imorgon efter skolan, tror att vetrinären skulle komma och titta på lillnallis tänder då.
sen på kvällen ska vi ut och vart det nu blir vet jag inte. vet dock att det är 4 dagar tills sara ska åka, och än sålänge (denna vecka) tror jag inte att jag träffat henne en gång. bajskorv sara!
på lördag kommer stallet flicksen hit och vi ska göra pizza och äta marängswish och det är gott. dock kommer ej natha som tydligen har kristinehamn-kris. kanske inte men vi säger så :)
kollade johannas bilddagbok, och shit säger jag bara. ni vill inte se dom bilderna, bilder från 6 år sen till idag. jag ser ut som hej kom och hjälp mig, på ja typ alla. muahaha men det var det fler än jag som gjorde som tur var :)

på lördag får jag iaf träffa jossegoss har inte gjort det på länge känns det som.
känner att detta inlägg är lite luddigt och att jag lyckats klämma in mycket.

nu ska jag borsta tänderna och så och sen titta på las vegas.
<3


Kommentarer
Postat av: jossan

las vegas är bäst ;)

2008-01-31 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback