in any other world

Jag suger verkligen på att skriva i min blogg. men aja nu skriver jag.

Igår var vi på spa, mamma, sara, carina och jag. det var väldigt myspys. vi svassade runt där i våra rockar (mörkblå med vita tecken på som stod för glädje och lycka, sen hade dom jätte stora armar till för förvaring) badräkter (muhaha vi hade verkligen baddräkter, sjukt obekväma för min förstora rumpa) och tofflor. det var inte direkt så att man svassade runt i ett litet rum, utan stället var skitstort, och vi hade på oss det hela tiden. På meditationen, frukosten (som btw var det största jag sett, det fanns allt, hur mycket som helst), middagen (haha måste skriva här med, vi åt 4-rätters, sjukt gott förutom det första sushi-soppan, och allt åt vi med pinnar. inklusive köttet. det var wierd aja) vi hade iaf på oss dom överallt.
Sedan badade vi, simmade i en stor bassäng, låg i sånna där värme-poolar, och även utomhus i uppvärmda pooler. det var mysigast ute, för det var svinkallt i luften så håret frös nästan. men men.
sen åt vi frukt, ananas, kiwi, apelsin och allt sådant och drack te. och mediterade ja, men det var lite flummigt, jag blev bara trött och fick ont i benen av att sitta som vi satt. Men vi var som en sekt, det kändes verkligen som det. haha och innan man badade satt man på pallar och tvättade sig, det var nåt japansk och vi tvättade på alla aggressioner och synder (tror jag) det var iaf lite speciellt. sen hitta vi nån ansiktskräm och, små piller såg det ut som, som man öppnade och smörjde in sig med. jag tyckte det lukta choklad, men det gjorde nog icke det.
(sov jätte skönt inatt föresten, sängarna, täcket och kuddarna var sjukt sköna och alla rum hade stor platt tv, det var najs!)

yeh, det vart lite långt, klumpigt, skit samma. nu måste jag göra klart samhällskunskapen, ska försöka rita på paint och det kommer ta tid.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback