tjuvlyssnat punkt se

Och så uppstod ordet "födelsekostym"

ICA Fjällbacken, Gävle

En mamma och hennes dotter ~6 står i kön till kassan.
Dottern: Mamma, när du fick mig, hur visste du att jag var en flicka då?
Mamman (förvånat): Det såg jag.
Dottern: Hur kunde du se det?
Mamman (fortfarande förvånad över frågorna): Du var ju naken!
Dottern (förfärat): Var jag NAKEN?!

åh sötaste ungen idag på rix fm! som skulle rösta på rix top 6;
- har du gjort något roligt idag då?
- ja!
- vadå för något?
- jag har lekt!
- vad har du lekt?
- röda lyktan stopp!

- vem vill du rösta på?
- jag vet inte riktigt, vad finns det?
- mjaa.. gillar du emd?
- nej!
- gillar du amanda då?
- ja!

:D haha, sämst återberättning, men hon var liten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback