16 dagar kvar

...FÖRSTÅR NI?
16 dagar tills sara kommer hem.
Hur kan 6 månader ha gått så fort? Fast nu klagar jag inte. ahhhh!!!

Har just klämt i mig världens frukost, eller jag har inte ens fått i mig min smoothie ännu, men snart så.
Jag lyckades ta mig upp 1 timme och 15 minuter senare än vad jag ställde klockan på idag, det går framåt.
Skulle egentligen tränat nu på morgonen, men vi sköt upp det till antingen ikväll eller imorgon. Sen ska det minsann inte skjutas(?) på något mera.

Igår var jag uppe i sommarhagen typ en timme och pussade på fölen. dom har blivit rätt vilda! Jag skulle rädda feelings fölis, som är hälften så stor som mary-dolls fölis, från att bli biten, så jag puttar iväg honom (den stora som skulle hoppa på den lilla) då blir han arg och sparkar mig på armen! då puttade jag iväg honom ytterligare, då blev han sur och sprang iväg. feelings fölis som är yttepytte, hon är rätt vild också, och stegrade sig en antal gånger, hon ville tydligen inte bli klappad på huvudet. Men ni ska se hennes huvud, hon har tappt sin fölpäls på vissa ställen, så hon har världens sammetspäls där! Sjukt gulligt!

förstod man detdär?

tittar ut genom fönstret och ser att en av "de snygga arbetarna" har en likadan tröja som pappa. coolt. den ser iallfall lika ut, svårt att avgöra.

kände just hur mätt jag blidde. har inte ens börjat på min goda smoothie. den får nog stanna i frysen. eller kansle kylen? huuuum.

jag är föresten totally in love
i vänner. ahhh. jag vill också ha såna vänner. jag vill vara en vän!

Kommentarer
Postat av: jossan

jag älskar också vänner, snacka om humor dom har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback