27 dagar kvar

Godkväll, godkväll.
Denna kväll spenderade jag tillsammans med malin, det var trevligt :) Vi lagade mat, bakade hallon/blåbärs paj, käkade bullar och godis - och spelade tv-spel!
Idag började jag ju dagen med dubbel körlektion, och det gick rätt bra! Resten av dagen var varm och solig, mycket uppskattat! Näst sista dagen på sista kollot, mycket mycket nice. Idag gick även alla fölen upp till skogshagen. så nu är det 5 stycken föl där, plus sunshine och melody. Värsta bäbis-flocken :)
Kan påpeka igen att jag ser ut som en monglolid på ryggen, pga av fjällandet.
Det ser åtminstonde ut som att jag har exsem. (?) INTE okej. hur länge pågår det egentligen?
 
Tänkte att det kunde vara trevligt med bilder till mina glamorösa inlägg, så enjoy; detta var det jag och malin åt...

  

Kommentarer
Postat av: Malin

eller vaniljsås med äppelpaj?

it, looks that way dude! men gott va de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback