8

some things att se fram emot:

- SARAS hemkomst. Det kommer allvarligt talat vara bättre än alla mina födelsedagar tillsammans, och jag som älskar att fylla år. 24 veckor har gått fort, och jag har vant mig vid att min bästa vän inte bor 90 meter ifrån mig. Så när hon kommer hem, ja då kommer jag dö av lycka kanske. Då kan vi gå våra promenader igen, vara patetiska och gnälla om allt och inget, allt som vi inte har gnällt om på 6 hela månader.

- ENGLAND. i love london. Jag älskar min fasters hus och jag älskar staden. Jag älskar människorna och jag älskar everything. Jag ska shoppa massor, bra saker ska jag få hem. Jag ska åka dit med en nästan tom resväska och sen ska jag shoppa loss på primark. YEAH.

- HÖSTEN. jag hatar hösten, men just innan den blivit sådär slaskigt äcklig, då älskar jag den. Början av september däromkring, när det fortfarande är varmt, men inte äckligt varmt.

- NÄSTA SOMMAR. då är sunshine 2 år, då ska jag börja tömköra henne.


i nuläget ska jag övningsköra. good luck,

Kommentarer
Postat av: mikaela

LONDON BABY

Postat av: denise

JIPPIE YEY!

2008-07-30 @ 22:55:37
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback