göte lalalala borg

Tjobre, befinner mig just nu i sköna gröna göteborg. kan för tillfället inte komma fram till om jag sitter bekvämt eller oerhört obekvämt, men lär ju komma fram till det snart..?
Dagen har bestått av till mesta dels bilåkning, och eftesom att vår bil gick sönder tog det extra lång tid och vi fick låna en hyrbil i jönköpng. väl framme åt vi och packade upp i detta inte allt för glamorösa vandrarhem (som mamma måste hålla i sängen när jag klättrar upp i våningssängen för att den inte ska välta). Medan pappa, mikaela plus hennes lag for iväg för att titta på handbol nu ikväll, gick jag, en mamma och en suzie ut på stan. vi gick och gick och tillslut slog vi oss ner på en utesevering för att dricka vin. Det kändes behövligt efter allt gående.
Kom på mig själv flera gånger med att le då jag hörde göteborgare prata. Snygga killar i grupp-form kryllar det nämligen av här, och att höra dem prata kommer göra mina dagar. Imorrn är det upp och hoppa vid halv 8 för att göra oss i ordning och titta på mikaelas 2 matcher. Sen bär det av till liseberg, och sedan vet jag icke riktigt. Bada vill jag ju helt klart hinna med.

nu ska jag sova.
ps, här har det varit strålande sol hela kvällen. muhaha.

Kommentarer
Postat av: jossan

vi hade också jättefint väder igår!

Postat av: Malin

Det låter asnice älskling! härligt me lite göteborska! ;D

2008-07-03 @ 18:45:45
URL: http://enbohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback