just nu för tillfället

AKTUELLT

klädsel; mjukisbyxor och tshirt
frisyr; knut mitt på huvudet
låt; china with love - mando diao
tv; inget
vill ha här nu; ny säng
tråkigaste nu; min data segar sig
roligaste nu; haha någonting jag läste på nån liknande tjuvlyssnat sida

SENASTE PERSONEN SOM ....

fick dej att börja gråta; minns inte
fick dej att börja skratta; personen som jag läste om
du gick på bio med; mikaela, sex and the city
skicka sms till mig; natha
skrev till mig på msn; johanna
som ringde mig; linda

FAVORIT .....

rum i huset; mitt rum
typ av musik; det mesta
månad; juli och december
mat; lax
dricka; ramlösa jordgubb lime
godis; choklad och döskallar
film; ehm. en officier och gentleman


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG ......

gråtit; ja
köpt något; ja
varit sjuk; näe
sjungit; mycket
träffat någon ny; näe?
saknat någon; nja inte direkt.
kramat någon; yes
kysst någon; nepp
ätit; självklart :)


Kommentarer
Postat av: jossan

jag kollade också på den där filmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback