you and i both

Då var jag hemma. Visserligen känns det inte som att jag varit borta så länge, men ändå. Har för ovanlighetens skull redan packat upp och plockat iordning, (det brukar inte ske förens flera dagar efter min hemkomst) så pluspoäng till mig. Var nyss i stallet och hämtade bamse, passade även på att kika på Mary-dolls nya fölis. Nu var det fem små föl som springer runt på baksidan, sjukt gulligt. Begav mig även upp till Lillnalli och Sunshine (som nu har tappat all sin fölpäls!) och hälsade på a-c, elin och sara som var uppe och hämtade hästarna till kollot imorrn. De cyklade, mycket proffsigt till stallet med två hästar var, duktigt tycker jag!
   Btw har jag börjat fjälla, inte okej! Har lyckats shoppa lite därborta också, nämligen ett par jeans, 2 t-shirt (haha kom nog just på varför de kallas T-shirt) en kjol och en kofta. dock läste jag i mitt horoskop i efterhand att jag inte skulle köpa några kläder för att jag troligtvis inte skulle använda dem? :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback