jag kan stanna föralltid, om du vill

Idag var det stört varmt, ca 32 grader. Vi började med att ligga nere vid sjön eftersom deras första match inte var förens vid 4. Vi åkte ner till heden vid 1, och det var så varmt där ute. Så mycket folk. Jag bränner mig typ aldrig, men nu svider det överallt, till och med på benen. När vi åkte hem till vandrarhemmet nu på kvällen vid halv 11 var det 28 grader inne i stan (!) Jag klagar icke på värmen, men en liten fläkt vore något att ha när jag kliver runt där på alla handbollsplaner.

Igår var vi även på liseberg, det var trevligt! Jag åkte i princip allt, som räknas, och eftersom jag inte varit där sen hundra år tillbaks hade jag knappt åkt något innat, så det var ruligt. Jag skrek nog på varje, av ren rädsla. Förutom kålorado, dock där kanske jag skrek av skratt, (hahah) vi åkte med en pappa, en son och en liten son, och när vi hoppar ner i "båten" får mikaela sitta bredvid pappan. då, typ direkt utbrister den lilla "SKA NI PUSSAS?" då får jag garvattack 1, sedan när lillen utbrister "ÄR NI KÄRA?" garva jag resten av resan. När vi nästan är framme skriker han samma sak, typ dubbelt så högt. och någonstanns där i mitten så säger pappan "vinka till mamma" som stod på kanten. hahaha. öh.
Det var mycket komiskt, men det är jäkligt svårt att beskriva sådana saker.

Imorgon ska vi först ner till sjön, sen ska mammi och jag in till nordstan och shoppa(!) därefter har mikaela match.
Nu ska jag sova, hoppas det ej svider allt för mycket på ryggen!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du bli röd i stället för brun nu Denise!?! ;P

Postat av: Mathias

Vill ockås åka till liseberg dock har dom ju inte lika bra servic som grönan men ändå :P

2008-07-05 @ 21:34:47
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/
Postat av: denise

johnna: nädå, jag är mest brun!

mathias: nej precis, inte som mpnadens stjärna på grönan:) weho!

2008-07-05 @ 22:58:08
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback