tjohej

nu ser jag ut lite som en mulatt (?) dock är mina ögon typ svullna. sen förstår jag verkligen inte varför min brunhet i ansiktet ser så mongo ut, det ser liksom ut som att jag solat med glasögon. men icke!

imorgon ska vi fara hemmåt, hoppas bilen håller. mikaela och dom åkte ut i kvarten(?) på grund av mupp domare. det märkte till och med jag, att domarna var mongo alltså. trots att jag inte vet mycket! för att inte tala om de andra lagets hejarklack. ahhh. jag ville slå dem ett antal gånger. de skrek oavbrutet, högt, från raden bakom. oavbrutet. på något sjukligt språk också.

ikväll var vi på en resturang och jag käkade mycket god pasta, och äppelsorbet med hallon till efterrätt. jag har även hunnit med lite shoppade idag, och igår shoppade jag även! bada gjorde jag även en hel del, var i och badade alltså. länge!!

nu är det en flugjävel som surrar mig i ansiktet,
måste chiiiiiilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback