sommar sol vind och vatten

Bara för att bloggen alltid separ sig när jag ska skriva, blev det inget inlägg igår. Man sitter där och kämpar, och en sekund senare är allt borta. not very fun.
Ligger i min säng med en förjäkla huvudverk, och jag har verkligen aldrig ont i huvudet. Jag trodde typ inte att jag kunde ha det. De enda minnena jag har av hur det känns, är efter jag haft diadem eller en toffs som suttit för hårt. Aldrig annars. Men nu, nu har jag bara ont. Dock vet jag att det kom efter att jag blåst upp ett antal armpuffar till barnen när de skulle bada. (?)

Lite trevligare väder var det idag åtminstonde, det tackar vi för. Igår var för hemskt, att humöret verkligen kan variera så mycket på grund av vädret känns tragiskt. Iförsig är varken blöta hästar, blöta barn, blöta skor, vattenpölar stora som sjöar överallt och vatten rinnande i ansiktet, inte mysigt. Så om humöret blir lite bittert är det kanske förståligt.
Passade Nessla och Inti inatt, gulle hundar! Åtminstonde Nessla, hon sov på min arm. Inti gillar inte mig så mycket, men jag har överseende med det, dock lät jag henne sova i min säng ändå, snälla jag.

Imorgon har jag körlektion 7.40, så jag ska se till att lägga mig tidigt ikväll så att jag pallar gå upp. Det skulle verkligen vara så grymt härligt att vara morgonpigg. Jag kommer ihåg när jag var det, och istället kvällstrött. Jag somnade överallt. Jag antar att mitt sällskap var väldigt spännande på den tiden!

btw ser det ut som att jag har rabies eller något! Jag fjällar på ryggen. fläckvis. och jag är rätt så väldigt brun där jag inte fjällat. det ser sjukt mongo ut, vet inte hur jag ska lyckas få det att se normalt ut.

   
bilder på mina älsklingar, och en jagvillvisahurbrunjag är.

Kommentarer
Postat av: Malin

tydlig bildtext där älskling, bra där ;)

Postat av: mikaela

hahaha huvudverk.

snälla denise :)

2008-07-09 @ 21:21:10
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla neger ;) see you tonight!

2008-07-10 @ 13:49:32
Postat av: Anonym

/josssan

2008-07-10 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback