lista

Världens längsta lista, som jag ändå kortat av...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

knippa och knippa: en.
Vilken svordom använder du mest?
fan jävla skitkorv. haha
Äger du en Ipod?
nope. jag hade en mp3 men den är borta!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
allt från 03.45 tror jag till 9?
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
nej, jag får sådant skavsår att jag inte använder dessa så ofta.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
ja, jag tycker inte om att vara med på kort. oftast
Vilken var den senaste filmen du såg?
mamma mia
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
jag gissar på kläder. beror ifs på hur mycket pengar.
Har någon någonsin kallat dig lat?
senast idag sa min mor att hon inte mött någon latare än mig.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
anders johansson, min städmusik. jag har nämligen storstädat rummet.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
beror på tillfället och vad jag äter till, helt klart.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
näe, ingen berättar någon hemlighet för mig.
Vad åt du till middag?
kinamat.
Använder du huvtröjor?
rätt så ofta. typ varje dag.
Vem var den senaste som ringde dig?
ingen idag! igår var det nog william
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
balder, liseberg och tilt och extreme på grönan.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
näe varför prata bakom ryggen på mig för :D
Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart
Är du blyg inför det motsatta könet?
jag är nog lika blyg inför båda.
Vilken film kan du alla replikerna till?
hundtricket. fast alla är väl att ta i
Äger du några band-t-shirts?
näääe?
När flög du senast?
från london, 2006
Läser du för skojs skull?
jag älskar att läsa, när jag väl gör det
Diskar du din egen disk?
ibland
Har du gråtit offentligt?
ja det har jag allt
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
jag vill, men det händer inte allt för ofta.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ja det tycker jag nog.
Kan du kasta macka?
verkligen inte
Vem har du med på BIOn?
ööh. vem? biografen? flera faktist
Vem var din favoritlärare?
lotta i tungelsta och jenny och eva på berga
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
ja. dock inte någon med tatueringar typ överallt
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
samhälle, religion och matte
Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor! att han är omtänksam och snäll vore även trevligt
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
ehh, jag undrar också vad detta är för fråga.
När sov du senast på golvet?
i måndags, på en madrass dock
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
timmarna verkar inte spela nån roll, det beror helt på hur jag mår och vad jag gör
Äter du frukost dagligen?
allways
Vilken är din favoritfrukt?
banan
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja, och jag vill gärna påpeka när folk skriver fel (mathias :D)
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
min mamma(?) ville denise och sara kom bara av slumpen. poppis då?
Gillar du senap?
jaaa
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja, nu vill jag faktist det
Sover du på sida, mage eller rygg?
på sidan eller magen. på morgonen kan jag ligga på rygg.
Tycker du om att krama folk?
javisst, iallafall de som kramas ordentligt
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
många, men kommer först på "vem kan sälja en vän" en pollux bok från när jag var liten. jag var så ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback