14

y e s t e r d a y  tillbringade jag med josefine. Först solade vi och sedan begav vi oss till årsta för att kvällsbada. Det var mycket mys och inte alls så farligt kallt, så vi klarade av att hoppa från hopp"tornet" flera gånger.
När vi kom hem gjorde vi mat och sen la vi oss och tittade på vänner och sex and the city - och åt b&j chocolate brownie och drack te. haha senare när vi skulle sova blev jag dock lite arg och råkade skrika åt jossan att om hon inte slutade vända på sig så skulle hon få ligga på golvet. (jag måste gjort det nånstanns mellan dröm och verklighet)

  dom ville icke hamna åt rätt håll.

t o d a y  har jag tillbringat med min käre vän nicen. Vi har legat och glassat i poolen precis hela dagen och käkat jordgubbar och körsbär = mycket mums.

 

Jag känner att mina bilder är av världsklass :)

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAH jag måste tilläga att du lät verkligen som du menade det du sa hjärtat ;) men hallå var du tvungen att ta den hemskaste bilden på mig! men samtidigt har jag någon bild på dig, satt säga hämden är ljuuuuv

Postat av: Johanna

Deniiiiise kan du lära dig att rotera bilderna någon gång!? Man blir ju sne i huvet ;P

2008-07-24 @ 00:18:15
URL: http://missmidnight.webblogg.se/
Postat av: denise

jag roterar ALLTID bilderna men just då ville datan inte som jag

2008-07-24 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback