trädgårdarna

Yesterday tillbringade jag på trädgårdarna, en liten ö ute i ingenstanns. Det var mycket mysigt och vädret var rätt så mycket på vår sida. Jag badade även massvis, där både natt och morgondopp var inräknat. Det fanns ingen el, så det var verkligen ...utan el. Vi åkte även båt, jag både rodde och körde med motorn, som dock gick mycket sakta :) men jag beckis och mathias lyckades iaf ta oss över till ön bredvid för att handla, mer eller mindre oskadda. Något i chocktillstånd kanske dock, då mathias var påväg att köra mot vår död in i en cinderella båt, beckis skrek rätt rejält där, och jag var faktist också lite rädd.
Kvällen blev lite vild, men det var roligt. Lärde mig däremot icke att hitta på ön, som ändå var mycket liten. Mitt lokalsinne är verkligen inte en av mina främre egenskaper!

here are some pictures,
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback