Well, you done done me and you bet I felt it

Jag känner att bloggandet inte får så mycket tid nu mera. Varför? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag är allmänt lat och jag känner att mina dagar inte fylls upp med tillräckligt för att skiva i bloggen, eller att bloggen inte riktigt räcker till att skriva upp det som mina dagar fylls up med.
 Men jag tänkte såhär, vi kör en frågestund: me myself och me bloggen.

Hur mår du?
Jag mår bra, dock känner jag mig lite mätt efter mammas potatissallad jag just klämt i mig.

Vad hände idag?
Jo, först tränade jag, på tiden på tiden! Efter det åt jag lunch med mina sötnötar jossan och linda. Därefter lämnade vi av den ena, jossan, i hennes stall medan jag och linda for vidare till vårat. Vi började med att ge vatten i sommarhagarna och jag passade på att pussa rikligt på varenda häst. Sen for vi vidare till stallet, fodrade de hästar som står hemma, chillade lite och jag hjälpte henne litegranna att städa hennes bil. Var sedan hemma vid 6-tiden kanske, och vid 7-tiden åkte vi ut och övningskörde. Inne på söder! Jag var ganska bra iallafall, trots att jag blev lite förvirrad av alla galna bilister inne i stan. Men jag antar att man får dras med dem?

Vad händer nu?
Jo, jag har försökt få tag på meine freundin malin, men hon vill uppenbarligen inte ha med mig att göra. Hon ska allt få se på andra bullar sen!

Okej, men vad händer mer dååå?
Jag tänkte titta på antingen vänner eller step up, som mikaela säger att jah bara måste göra.

Vad ska du göra imorgon då?
Först ska jag träna (++++) sen ska jag sola, sen får jag se vart vindarna tar mig.

Vad händer om 19 dagar?
SARA KOMMER HEM.

och där sätter vi punkt idag.
to be continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback