cold day in the sun

yesterday grillade vi hos maria, det var mysigt. dock lite väl kallt! vi spelade även badminton, tyvärr var det väldigt blött i gräset, vilket ledde till att jag bytte strumpor 3 gånger, plus att mina skor blev mycket blöta och smutsiga!

Idag var jag först hos min mormor, för hennes gunnar fyllde år. Där svullade vi fika, mycket god jordgubbstårta! Sen drog vi vidare till farsta och shoppade järnet. En apsnygg kjol, 2 klänningar/tunikor, örhängen och grymt fina rosa skor. Efter det svängde vi förbi stallet så mikaela kunde hälsa på kattbebisarna och fölen.

Jag körde överallt, och jag känner mig faktist bättre redan.
Kanske är inte det där med körkort helt omöjligt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart hittade du den snygga kjolen? :O Säger ju att man ska shoppa med dig ;)

Postat av: denise

du sa att kjolen var ful!

2008-06-16 @ 22:40:52
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback