en dag ner på staaav

Dagen började som vanligt numera med dödstankar. snoozade dock endast i 45 minuter, hann visserligen inte mer då jag hade körlektion att kliva upp till. Lektionen gick bra! Nu ska jag boka uppkörning, får se vart det blir och när det blir.
Cyklade direkt till stallet från trafikskolan, där det var full rulle med alla kollo-barn. Idag tömkörde de på körningen, riktigt duktiga var de också! När alla åkt hem gick vi ut med sunshine och melody.

  
madicken och morris in action på körningen

Snart, närmare bestämt om en halvtimme ska jag cykla till malin för att sedan bege oss till ridningen. Kan jag bortse från skavsår(?) ska jag se till att rida barbacka. Sista gången idag. Terminen har gått sjukt fort utan sara, helt ärligt känns det som att det var nyligen hon red där för sista gången.

Känner att detta inlägg blev lite väl trist, men det skiter jag fullständigt i.

 
kärleksfulla kattbebisar och rödluvan åt fel håll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback