för det är inte vilken dag som helst

nej, det är Sunshine's födelsedag. Det är inte heller vilken födelsedag som helst, utan det är hennes första. 1 år gammal. Det låter grymt lite, för det känns som att hon är äldre än så, samtidigt som det känns som att tiden gått sjukt fort. Det var inte länge sedan hon var helt ny liksom.
Hon fick iaf ta del av min mycket goda knäckebröds(tårta?) och hon var väldans tacksam.

Klockan är strax innan 7, vilken hade kunnat vara riktigt nice. Kvällen är ung (dock fattar jag inte riktigt det uttycket, det låter som att den är kort? är det det som menas eller?) och det är sommarlov. Varför har jag inte fått dedär sommar-feelingsarna ännu?
Tog icke tag i min garderob igårkväll, begav mig till gymmet istället (men det är bra) så jag kanske ska ta det ikväll istället?
maybe i will.

btw blåser det utav helvete, rent ut sagt. varför?
vart är vädret som det sjungs så fint om i sommarlåtarna?

byyye mina vänner, blås inte bort.

Kommentarer
Postat av: Mathias

För att det är piss väder, igår kändes det fan som höst, men på torsdag då är det sommargrilfekke ;)

Postat av: Kit

Naw, vad söt du är! Kvällen är ung :)

2008-06-25 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback