honey, i can see your house from here

Just nu är jag så trött att det känns som att mina ögon ska trilla ut. bokstavligt talat.
kvällen har jag tillbringat på gymmet och framför tvn, 8 vänner avsnitt har jag avklarat.
imorse provjobbade jag i kassan på ica, och det var riktigt roligt. dock krångligt, men på måndag ska jag tillbaka.
resten av dagen spenderade jag på årsta, där jag även badade. trots ynka 17 grader badade jag riktigt länge!

Igår betedde vi oss vuxet och grillade hos mathias, det var trevligt. trots att jag inte fick en enda poäng på schlager-spelet, men iförsig är det väl inget att skämmas för.

våra grannar har en galet vild och högljudd fest, och jag och mikaela har tänkt ut en hel del olika anledningar till att knata dit, men icke. dock har jag suttit och spanat in en mycket snygg kille i 2 timmar, jag satt nämligen bakom alla blommor i fönstret och stirrade - och han märkte inte ett skit. vilket ledde till att jag kunde glo en hel del om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Ammi

jag ÄGDE på schlager-spelet!!! :D:D:

2008-06-28 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback