mr seriousity

Känner att bloggen blev lite av roliga timmen, efter OC inlägget. Det var så långt. Så nu tänkte jag vara seriös litegranna.
Idag började min dag med att linda ringde och väckte mig halv 9, för att en av hästarna fölat, nämligen silke. Vi var inte riktigt med på att hon skulle föla redan, så hon hade gjort det ute i hagen. Fölis lyckades hamna i 2 hagar bort, men adopterades snällt av zoya! Stackarn blev jätte ledsen när fölet fick flytta tillbaks till sin mammi.
Jag lyckades iaf ta mig till stallet på 8 minuter, det går fort theese days. (min cykel är galet snabb)

Cyklade förövrigt även till och från ridningen, så jag var väldans aktiv idag.
Imorgon hade jag tänkt träna, och ta mig till handen för att shoppa lite grejer. Måste även ta reda på hur mycket pengar jag har kvar på mitt kort, då jag gjort av med extremt mycket den senaste veckan. (här pratar vi mucho pengar)

Nu ska jag se på lite vänner och sen sova. Jag har btw möblerat om mitt rum, skitfint blev det! Jag ska dock fixa lite till, men måste till ikea först.

byye seriösa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback