på en sten vid en sjö i en skog

för nu kan jag ladda ner låtar, woooho.
dock funkar det inte för tillfället, men ändå.

haha mikaela och min mammi bråkar:
- jag är en sån.
- jag också!
- vad är du för person då???
- vad är DU för person???
-  vad ÄR DU FÖR PERSON?
- VAD ÄR DU FÖR PERSON?
- Hur är du?
- HUR ÄR DU???

(dom bråkade om att mamma ville packa om mikaelas väska. hahahaha)

Idag var första dagen på kollot. Jag hade körningen, det var lite väl enspårigt, eller enformigt kanske man säger. Det är 24 barn, och när det började regna lyckades jag tvinga på mer än hälften med regnkläder. 5 minuter senare var det skinande sol och varmt. Det är hårt!

Ska strax sova. Måste sova tidigt, jag är så sjuktligt trött på morgonen att jag bara vill dö. och imorgon har jag körlektion 8.40, och jag ska cykla. tjohej!

Kommentarer
Postat av: mamsen

men, skruttan.... lät det verkligen så där...och det enda jag ville, var att hon inte skulle ha för liten väska! puss

2008-06-18 @ 17:07:22
Postat av: jossan

HAHHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback