same same but different

Denna dag började med dubbel körlektion, och det var rätt jobbigt att köra runt i nästan 2 timmar. cyklade sedan vidare till stallet för att käka pancakes, det var gott! Efter lunchen gick jag med ut när de skulle rida ut, och fick springa massor.

Efter kollot firrade jag och natha lite diplom och delade ut godis. (smällde i mig en del, nu mår jag sådär äckligt illa som man gör när man käkat godis), sen cyklade jag hemåt men stannade i hagen hos hästarna. dock är hagen för jäkla stor så det tog ett tag innan jag hittade dem. lyckades även tappa min mobil där i skogen, men jag hittade den igen!

När jag kom hem spelade jag lite guitar hero, and here i am. Ska hjälpa mammi med maten och sedan kanske städa litegranna i mitt rum, för ikväll, ikväll kommer äntligen jossan hit för att umgås med mig. wiho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback