måndag,

Dagens störigaste ljud: pipet i bilen när inte bältet är på (men visst är det bra!)
Dagens jobbigaste: att jag hade sjukt ont i magen
Dagens roligaste: sminka och fixa systers hår till balen :)
Dagens att göra: ta mig till gymmet, och det gjorde jag allt.
Dagens klädsel: shorts och tshirt
Dagens skor: mina fina gråa, träningsskorna och fina fula randiga (imorn ska jag slänga dom)
Dagens smycken: mitt sara-armband
Dagens frisyr: knut mitt på huvudet. riktigt onice!
Dagens smink: inget alls
Dagens vill ha: ryan gosling, the notebook. <3<3<3
Dagens väder: sol och varmt
Dagens humör: gladis!
Dagens "Åh Nej": jag glömde ringa körskolan
Dagens fruktan: att jag aldrig kommer ta körkort
Dagens saknad: sara, och duni då jag kom att tänka på henne igår.
Dagens "Skulle vilja göra": åka nånstans långt bort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback