för nu tar alla studenten...

för idag springer fredrika ut, vilket betyder att jag måste hålla mig borta från hela haninge, tänkte isolera mig i stallet, så snart ska jag cykla dit.
VARFÖR ska jag isolera mig från alla flak och glada studenter? JO för att våran student sög, plus att vi inte åkte flak. fast egentligen var det bara det som var dåligt, att vi inte åkte flak. och ja att vi sprang ut en månad tidigare än resten av befolkningen också, förståss. Men jag klagar inte! Våran skiva ägde iallafall mest.

Igår var jag först i handen och letade kläder, men jag hittade ingenting. Åkte sen in till stan och mötte beckis och kollade runt där, men nada! (dock typ 10 flak) Sen mötte vi kit och mathias och vi begav oss till afters uteservering. Det var trevligt! Sen strosade vi vidare till tunnelbanan där vi fann fler glada studenter, och efter beckis tagit ton sjöng vi studentsången. (inte den svåra). Vi åkte till en annan uteservering, men vi fick inte gå ut utan att köpa något, men när vi väl köpt våra nötter fick vi inte gå ut för då skulle dom stänga. Puckon. Sen vid nästa ställe blev vi även lite diskriminerade, för att vi var 89or och inte 88or. Var man nämligen 88a och 19 år fick man komma in, men var man 89a och 19 år fick man inte det. Visserligen är jag inte ens 19 men ändå! Sen avslöjar mongo vakten att det var 23års gräns. (men född 1988 och 19 år var okej!)

Ja, sen åkte vi hem. dock med en filt och ett glas rikare.
:) med kära hälsningar, denise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback