another day in paradise

ja hej hej!

denna värme gör mig glad. hoppas att det kan hålla sig så hela sommaren.
kom nyss hem från malins mottagning, (grattis <3) var även på hennes utspring. det var galet mycket folk och jag blev extremt avundsjuk när de åkte iväg i sina flak. men sen slutade jag faktist sura och tänkte att jag nog kan planka in på ett flak nästa år!

Igår hade fredrika sin slutskiva och det var mycket roligt! dock fick jag endast drygt 3 timmars sömn inatt, men trots det är jag hyffsat pigg. i värsta fall får jag väl ta en powernap innan vi åker in till frias skiva.

I morse vaknade jag av att min favorit sara ringde, har inte pratat med henne på mer än en månad, men när jag hörde henne kändes det som att det var igår! om 2 månader är hon hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback