här ska det stå skrivet en rubrik

Jag blir galen på detta väder. Vet inte hur många gånger jag har tagit av och satt på mig tjockiströjan idag. Ett antal! Tredje dagen på kollot, idag var även poolen fixad. Dock var det sjukt kallt, 10-15 grader kanske, men det hade de inget emot alls. På körningen körde de ut, och jag fick springa som bara den. Hur mycket eller hur fort de än fick galoppera var det inte tillräckligt, gnällspikar säger jag bara.

Till nästa vecka tycker jag att det kan bli soligt och varmt ute, då är det mysigt att promenera runt i bikini och ha körningen, så vi håller tummarna för det.
Imorse snoozade jag i 2 timmar. Vad är mitt problem? Börjar undra.

Datan har förövrigt blivit seg, det gör mig mycket irriterad!
Nu ska jag ta nåt att äta. BYE

Kommentarer
Postat av: Mathias

Kanske installera antivirus system? Jobba i bikini med hästar? :P

Postat av: jossan

haha det är det bästa som finns på sommaren, när det är så varmt satt bikini och shorts är det enda som gäller :)

2008-06-19 @ 09:52:29
URL: http://likeafeeling.blogg.se/
Postat av: denise

antivirus? :D fattar inte.

ja. bikini. och tofflor! föregår med gott exempel för barnen. :) men våra hästar är snälla och små!



jossan, ooh ja. morgondopp i poolen efter sovande i friggan :D

2008-06-19 @ 19:50:34
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback