tjugotredje juni

Kom precis hem från stallet, this weather is not very fun at all. typ regn som hänger i luften, varmt ena sekunden och sen kallt nästa. Är så galet sugen på att åka utomlands att ni förstår inte!
Annars har jag varit ganska effektiv på senaste, nämligen bokat dubbel körlektion till på onsdag, bokat uppkörning (säger dock ej när!) och imorrn, imorrn ska jag iväg och snacka jobb!
Tittade just ut genom fönstret, spöregn. det hängde rätt mycket i luften alltså!

Nu ska jag ta mig något att äta och resten av kvällen ska jag kanske försöka ta tag i min garderob och mitt rum. Mina kläder ligger inte längre i garderoben, utan utspritt i hela mitt rum. Nytvättade kläder stoppar jag inte in där heller, för där är så rörigt att jag inte vill fylla på med mer. Nu ska jag slänga minst hälften. btw ska vi fixa en stor walk-in-closet (?) där uppe med alla våra kläder, mina och mikaelas. det ska bli tufft!

Idag släppte vi ut Lillnalli, Sunshine och Melody i skogs sommarhagen. dom blev glada :)

   

Kommentarer
Postat av: Kit

denice! ska du på jobbintervju? :D

2008-06-23 @ 22:33:04
Postat av: jossan

släng inte, jag vill haaaaaaaaaaaa! ;)

2008-06-24 @ 09:21:25
Postat av: Malin

första tjing på garderoben! :D

Postat av: jossan

jag hann först ;)

2008-06-24 @ 19:51:47
URL: http://likeafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback