we sing, we dance, we steal things

Min dag har främst bestått av att åka fram och tillbaka. jag antar att grannarna började undra lite vad jag höll på med när jag för tredje gången kom tillbaka på mindre än 3 timmar. Det började nämligen med att jag skulle träna, men väk i vh kommer jag på att jag glömt shortsen (och jag hade inte en tanke på att träna i jeans) så jag for hem. Sedan till gymmet, sedan hem, Sedan till handen för att fixa naglarna och sedan hem. Och knappt en timme senare iväg till flemingsberg och mötte maria, kit och ami och för att hälsa på ida. Sen tillbaks till handen för att äta med deprimerade mathias på mcdonken, det enda som fattades var att jag åkte hem där emellan.
Visserligen gick allt det där på mer än tre timmar, men shit samma. :)

Imorgon, får se när jag orkar ta mig upp, ska jag åka till stallet och vara där hela dagen. Pussa extra mycket på mina dammtussar, och kanske gå ut och gå med dom. Men då hoppas jag på sol!

Inatt vet jag inte om jag ska tvinga mig själv att se på tre avsnitt grey's anatomy, enligt mikaela var det tydligen sjukt bra!
På tisdag har jag förövrigt körkektion, och nu ska jag fasiken ta tag i det där. Jag måste ha körkort innan sara kommer hem. dock helst mycket, mycket tidigare.

<3

Kommentarer
Postat av: amMi

två M för fan

2008-06-12 @ 21:48:29
Postat av: denise

haha men jag körde på ett, BARA för att du påpekade det innan :D

Postat av: kit

hur deprimerad var mathias på en skala 1-10??

2008-06-13 @ 11:55:26
Postat av: denise

nja, en femma kanske!

2008-06-14 @ 01:09:48
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback