something pretty

Nu skulle jag egentligen sova, för länge sen. Men jag kan inte somna.

Ligger nere i min säng och lyssnar på musik, och min spelningslista lyder:
Jason Mraz - Plane
Håkan Hellström - Kär i en ängel
Chris Brown - Forever
Band of horses - No ones gonna love you
Armin van buuren - Going wrong

Fint.

På tisdag åker vi till göteborg, det ska bli trevligt. Jag hoppas på bra väder, men i annat fall får jag väl nöja mig med att hänga i sportaffärer och lyssna på fina göteborgare :)

Nu är det drygt en månad kvar till Sara kommer hem. Kan inte förstå hur tiden lyckats gå så fort? Kan heller inte förstå att det är så kort tid kvar. Halvåret har gått galet fort, för helt ärligt känns det som att det var nyligen vi klev upp mitt i natten för att säga hejdå. Ett av mina alarm står fortfarande på 03.20, sen hon åkte. Nördigt värre. Trots att det har gått så fort har massor med saker hänt, samtidigt som det känns som vanligt. Det sägs ofta men det är verkligen läskigt hur fort tiden går.

Nu börjar jag få lite nackspärr, ska nog försöka sova iallafall.
Skulle egentligen lagt in bilder från i helgen, men eftersom att min sladd sa upp sig kan jag inte få in dom på datorn. Men helgen har varit mucho trevlig tillsammans med Jossan, vi har klart på nästan hela vänner säsång 6, käkat en hel del, solat, cyklat, hälsat på hästarna nästan mitt i natten och framförallt skrattat.
Om 2 månader kanske vi är tillsammans allihopa, fantastiska fyran. jag saknar oss!

tjingtjiiing


Kommentarer
Postat av: Malin

de tre vännerna OCH Jerry liksom! :D <3

Postat av: jossan

får jag fråga vem som är jerry? ;)

2008-06-30 @ 23:26:51
Postat av: jossan

haha nu vet jag ;)

2008-06-30 @ 23:27:40
Postat av: Malin

ååå vilka trögon både du o denise är! sara är ju jerry såklart! ;) vems kulle de annars vara? ;P

2008-06-30 @ 23:47:12
URL: http://enbohman.blogg.se/
Postat av: jossan

du! hahaha skoja älskling <3333

2008-07-01 @ 16:30:20
Postat av: Malin

haha ingen jerry för mig tack gullet! ;)

2008-07-03 @ 23:50:31
URL: http://enbohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback