ddu är strösslet på en glass

Jag som är lite halvteknisk sådär, lyckades koppla in den bärbara datan till vårt internet.
känner mig riktigt seg, ska upp och bada snart hade jag tänkt. sedan kanske jag ska dra med mig mikaela till ica och köpa en ben & jerrys, såg några goda smaker imorse som jag måste prova :)
Annars har jag varit väldigt duktig i veckan, tränat varje dag förutom i torsdags. och nu känns det faktist rätt okej att springa, jag som verkligen hatade det förut.
Vi fick våra studentmössor i veckan föresten, det kändes bra. nu är det inte långt kvar, vilket känns helt galen bra. jag är något trött på berga, men mest alla människor som går där. nu har jag ju värsta uppfattningen om i princip varenda en, kanske är dom trevliga (ehj här var vi ironiska). det ska i varje fall bli extremt skönt att sluta.
Ikväll blir det vår favorit björn igen, det ska bli trevlans.

nu ska jag upp och bada, kanske känner jag mig piggare efter det.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback