here i am

Sitter i sängen (bärbar data is great!) och tittar på wallander. det är även cold case och hide and seek på tv, men det vågar jag inte titta på ensam. wallander funkar, det var inte allt för skrämmande idag.
Denna dag sov jag först till sisådär halv 10, segade lite, körde sedan till handen med mammi, tittade i affärer, köpte en tröja, käkade sallad (mkt god, ät där! utanför bikbok) körde hem, åkte till gymmet med mikaela, gick till stallet och fixade kväll.
Imorgon ska jag och beckis iväg till gillinge och köra halkan ;D
åh just det, missade one tree hill idag!! helt nya avsnitt säsång 5! hur skulle man veta när 5an inte ens kan göra lite reklam! får försöka få igång timern på videon så att jag kan spela in reprisen imorrn.

nu ska jag sova.
good night

Kommentarer
Postat av: Mathias

Fan vad du tränar då själv är man sjuk och kan inte träna, har inte en chans på listan den här månaden.. :P

Postat av: Malin

haha! dom har de bästa salladerna såååå gott! ;D

2008-03-19 @ 20:47:00
Postat av: denise

mathias, muahahhaha! krya på dig:)
malin: ja väldigt goda. typ ej salladsaktiga, mer krämiga!

2008-03-19 @ 22:38:14
URL: http://thenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback