jag som trodde det var över

Snart back to berga.
Jag och beckis ska jobba där fredag till tisdag. visserligen ska vi jobba, och få pengar, så det är nästan värt det. och jag trodde jag sovit min sista sömn där, men så blev icke fallet.
Sedan har vi iaf lov, det ska bli väldigt skönt. sedan en vecka projektarbete - också skönt. då hinner vi säkert börja känna oss lite normala, innan vi ska tillbaka till skolan igen. Men sen är det inte mycket kvar, det är det faktist inte! Måste sälja mina studentbiljetter också, så du som sagt att du ska köpa måste betala! och kanske är en av mina få läsare någon jag inte vet om, kanske någon som hemskt gärna skulle vilja gå på bergas skiva, säg till. DU är så välkommen, bara du ger mig pengar.

nepp nu ska jag packa vidare.
att det alltid ska vara så svårt att packa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback