like a feeling

Bada fick jag inte, för vi skulle äta. Ben & Jerry fick jag inte, för mikaela hade redan köpt en till sig själv. (men jag fick nästan halva, chocolate teraphy, så jag blev glad)
sen blev jag glad av björn, han blir man glad av. sedan ringde min favis nicen, då blir man också glad!
nu ligger jag i sängen i en ruskigt obekväm ställning, icke mysigt. man skulle han någon fåtölj i bekäm sist, med ett litet databord på, som gjorde det bekvämt. och icke heller gjorde att rumpan somnar. eller att man ligger på mage och får nackspärr.
Nu har min bästa sara varit borta i 1 månad och 2 veckor, och det är mycket. så länge har vi aldirg varit i från varandra sedan vi lärde känna varandra, vid 6 års ålder. men grejen är den att jag tycker fortfarande inte att det känns som att hon är borta. det är som att jag förtränger att hon är borta, och även fast jag kommit på att jag förtränger det, så känns det fortfarande inte. det kan inte vara hälsosamt! visst saknar jag henne, men nästan mer för att jag tycker att jag borde sakna henne.

jag tänkte på somras och östersund idag, det var gosigt jossegoss. (på bild)
jag vill ha sommar. och malin den busungen ska till cypern snart. blä på dig.

image149 























Kommentarer
Postat av: jossan

jag älskar dig!

Postat av: denise

och jag dig snygging!

2008-03-19 @ 22:39:10
URL: http://thenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback