mr curiosity

sitter here och lyssnar på mr curiosity med jason mraz, gulligull låt.
egentligen skulle jag kunna ha en youtube blogg där jag bara stoppar in massa videosar. det vore mer nice faktist! idag har jag tränat, pluggat och haft lektion. en tjej i lektionen innan (ej jag som hade den som tur var) ramlade av - och bröt armen! den var verkligen av, såg typ av scary ut. hästarna har blivit sjukt vilda, nu var det chiffon som sparkade mot benjamin så att han hoppade iväg, vilket det lilla barnet ej var ritkigt beredd på. plus att skorpan var helt galen i måndags, och ni vet det icke, men skorpan var en gång i tiden snäll.

igår, tjejen på tåget som sa "fröken" hela tiden, hon och hennes två vänner satt och pratade, och jag som inte hade mycket annat för mig satt och lyssnade på dom hela vägen. detta var riktiga pluggisar upptäckte jag, dom hade väldigt bra betyg, trodde stenhårt på att de skulle få 2,0 på högskoleprovet (iaf inom 3 försök) och läste deckare, men såg det ej på tv. (det sista var bara en bonus ni får veta) iaf, de skulle också ta studenten nu till sommaren, och jag skulle berätt vad den ena tjejen skulle göra efter - hon hade verkligen planerat. men om jag inte glömt! öh... först skulle de iaf till japan i 20 veckor, sen skulle de göra något mer??? men hjälp. jag lovar, jag satt där och lyssnade och var verkligen avis på att de visste hela deras framtid, medans jag vet nada. great att minnet slog till just nu. jg som trodde att jag visste.
nu vet ni iaf lite mer om henne. hon hade basker och glasögon btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback