om det finns så mycket mer

Oj vad denise skriver i sin blogg idag, tänker ni, och det är för att jag har en ta det lugnt dag. Egentligen ska jag väl inte ligga här, jag ska väl mer dricka te, titta på one tree hill och bada. (men det ska jag göra senare) nu ska jag göra en lista.

Vilka är ditt favoritpar skor? Svår fråga. Jag gillar nog alla mina skor på olika sätt.

Vad gör du? Svarar på frågor i en lista som just började kännas fånig

Har du lugg? Nej det har jag inte.

Gillar du sport? Näe jag gör nog inte det. Vissa sporter kanske, men egentligen inte. Jag gillar att spela badminton, räknas det? Det skulle jag kunna tänka mig att göra proficionellt(?) haha

Vill du ha barn? Jo det tror jag, dock inte förens när jag är runt 30.

Vilka språk kan du? Svenska, engelska. tyska kan jag nog inte egentligen.

Borde man röka på pubar? Näe inte alls.

Är du stolt över ditt liv? Ibland, eller jo det är jag väl. Vissa saker är jag alltid stolt över, och vissa kanske är lite halvt icke mysiga.

Vilken låt lyssnade du på senast? The freshmen med the verve.

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Något varmt ställe, med strand sol och pool.

Har du ngt djur? Vi har Bamse, kanin.

Har du ngr trummor?
Nej´, och det vill jag inte ha heller. däremot skulle jag inte tacka nej till en boxningsäck. (likhet?)

Tittar du mkt på tv? Nån timme varje dag, kanske oftare.

Har du varit med i lokaltidningen? Hmm. Näe?

Vad kostar det du har på dig? 500 kanske plus minus

Vilken färg har dina väggar? Vita och rosa

Vad gör du när du inte kan sova? Oftast ligger jag och bara försöker.

Har du duschat idag? Jepp

Vad gör du om ett år? Vet inte. Jag vet verkligen inte.

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja, och på något sätt lyckas jag få dom att stämma. bara för att jag klurar i minsta detalj.

Brukar du svära mkt? Ibland, men inte överdrivet skulle jag påstå,

Bästa fikat? Caffe latte och morotskaka

Det dyraste du äger? Bra fråga. min snowboard kanske? men den var kanske inte så dyr. räknas öh mobilen?

Favoritpålägg? leverpastej och gurka, tror jag

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta

Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.

Vad åt du senast? ett choklad-påsk-ägg

Hårfärg? Brunett

Favoritmånad? Juli och december

Favoritdag? Fredag

Choklad eller vanilj? Choklad.

Vad har du för färg på tandborsten? eltandborsten är blåvit, den andra är gulsilvrig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha en boxningssäck!! och jo, tyvärr älskling. du svär mkt, alldeles för mkt! ;P

2008-03-26 @ 20:10:36
Postat av: denise

du ska utomlands jag är avis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback